Öğrenci Konseyinden Halk Otobüsleri Kooperatifine Ziyaret

Yayınlanma:
Güncelleme: 02 Nisan 2016 16:50

SDÜ Öğrenci Konseyi Başkanı Ferdi Alakuş ve Başkan yardımcısı Muhammet Ali Kıyak Otobüs kooperatifi başkanı Mehmet Yavuz’u ziyaret etti, ulaşımla ilgili öğrenci istek ve şikâyetlerini ilettiler.

Ziyaretten memnuniyetini dile getiren Kooperatif başkanı Mehmet Yavuz Öğrenci konseyi bizimle öğrencilerimiz arasında köprü görevi görüyor bu noktada onlarla birlikte kordineli çalıştığımızda ulaşım problemi diye bir şey kalmıyor ve kalmaması da gerekiyor.

Bizim asıl istediğimiz şey de bu ulaşım noktasında hiçbir öğrencimizin problem yaşamaması bu noktada öğrenci konseyiyle istişareli yaptığımız çalışmalar sonuç vermeye başladı. Kooperatif olarak bizim hedefimiz daha iyi hizmet vermek için bir taraftan araçlarımızı yenilemek, bir taraftan da verdiğimiz hizmet kalitesini arttırmak için çabalıyoruz. Ayrıca Kooperatif olarak şikâyetleri önemsiyor en aza indirmek için caba gösteriyoruz. Önceki yıllara baktığımızda bu sene kooperatifimize gelen şikâyetler neredeyse yok denecek dereceye geldi.

Ayrıca bu dönem yapmayı planladığımız Öğrenci Konseyinin takibini yaptığı Doğu ve Batı yerleşkesinde yapılacak Üstü kapalı turnikeli durak sistemiyle bu şikâyetler tamamen ortadan kalkacağını umut ediyorum. Bu noktada Öğrenci Konseyiyle işbirliği yapmanın en güzel örneğini Ziraat Fakültesi önünden otobüs geçmesi olayında yaşadık. 3 senedir Otobüs geçmesi gündeme geliyor ama fiziki alt yapı sağlanmadığı için kalıyordu. Öğrenci Konseyi bu konuyu gündeme taşıdığında siz fiziki şartları sağlayın biz Otobüsü geçiririz demiştik.

Bu noktada bir buçuk haftada problemi çözüp otobüs istediler şaştık kaldık ve sözümüz üzerine oradan otobüs geçirdik. Bu başarı sadece bizim değil bu başarının en büyük mimarı da Merkez kampüste bulunan 60 bin öğrencimize ulaşmamızı sağlayan Üniversitemiz Öğrenci Konseyidir. Neredeyse her gün öğrencileri için arayıp ulaşım noktasında istekte bulunan, durak durak çalışan, her hafta yeni güzergâhlar ve sefer saatleriyle ilgili önerilerle gelen öğrenci Konseyi Başkanına değerli yönetimine Kooperatif olarak teşekkür ediyorum dedi.

SDÜ Öğrenci Konseyi Başkanı Ferdi ALAKUŞ ise’’ Öğrenci Konseyi olarak bizler Isparta’yla Üniversite, Öğrenci arkadaşlarımızın etkileşim içinde olduğu kurum ve kuruluşlarla öğrenci arkadaşlarımız arasında köprü görevi görüyoruz. Isparta’mızın öğrenci şehri olması noktasında barınmadan ulaşıma, yeme içmeden güvenliğe kadar öğrenciyi şehrin merkezine koyan her türlü işbirliğine hazırız. Öğrenciler olarak bizler çok şey istemiyoruz sadece hakkımız olan ve bedelini ödediğimiz hizmeti kaliteli almak istiyoruz.

Bu noktada öğrenciyle etkileşim halinde olan her işletmenin bunun farkında olmasını ve gereğini yapmasını istiyoruz. Bu kapsamda göreve geldiğim süre zarfından bu yana öğrenci istek ve şikayetlerini de önemseyerek ulaşım noktasındaki sıkıntılar için kooperatifle haftada bir ya üniversitede yâda kooperatifte bir araya geliyor merkezden üniversiteye giden hatlarla ilgili yaşadığımız sıkıntıları tek tek masaya yatırıyor daha iyi olması noktasında neler yapabilirize bakıyoruz.

Ayrıca Ring saatlerinin belirlenmesi noktasında, Dış mahallelerden üniversitemize giden hatların zamanlarının ayarlanması noktasında, Durak durak öğrenci arkadaşlarımızın mağduriyet yaşamaması için çabalıyoruz. Bu kapsamda öğrenci arkadaşlarımızdan gelen istek ve şikâyetler doğrultusunda bu haftada belirlediğimiz gündem maddelerini görüşmeye geldik. Malum sınav haftası yaklaşıyor bu noktada öğrenci arkadaşlarımızın mağduriyet yaşamaması için yol haritası belirledik.

· Kütüphanemiz 7-24 açık bunun içinde bizde pazartesi geçesi de dâhil olmak üzere 2 hafta boyunca kütüphaneye gidecek ve kütüphanede sabaha kadar ders çalışan arkadaşlarımız için gece 13.00 da sabaha karşı 05.00, 06.00,07.00 da Kütüphanemiz önünden kalkacak otobüs seferleri için ricacı olduk.

· 8.50 de çok yoğun olan üniversitemiz içerisinde bulunan Ringe bir otobüs daha takviye istedik.

· Sabah 8 ile 9 arasında Üniversitemize çalışmayan 46 numara için alternatif olayını görüştük.

· Üniversitemiz içerisinde Ring yapan otobüs için birkaç durak daha konulması için rica ettik. Sabancı yurdunda kalan öğrenci arkadaşlarımız için.
· 36 numaranın yoğunluğuyla ilgili görüştük.

· Hastane durağından binen arkadaşların ders saatlerine yetişememesiyle ilgili alternatif hat belirlenmesi noktasını konuştuk.

· Emniyet durağı yoğunluk olayını tekrar masaya yatırdık. İyaş için planladığımız ekspres hat uygulamasını emniyet durağına nasıl uyarlarız onları görüştük.

· Sınav Haftasında sınav programlarına göre sefer konulması noktasında talepte bulunduk. Bu konuda sınav programlarının çıkarılması hafta sonu tekrar oturulup üzerinde çalışılması noktasında anlaştık.

Bu haftada belirlediğimiz gündem maddelerinin tamamı noktasında bize destek veren ayrıca daha öncede Ziraat Fakültesi önünden otobüs geçmesi noktasında bizlere destek olan otobüs kooperatifimize onun değerli yöneticilerine tüm öğrenci arkadaşlarım adına teşekkür ediyorum’’ ifadelerini kullandı.

Ulaşım çalışma gurubunun oldukça güzel işlere imza attığını ve her durukta video çekimi yaptıklarını ifade eden SDÜ Öğrenci Konseyi Başkan Yardımcısı Muhammet Ali KIYAK sadece kuru kuru şikâyet etmiyor çekilen videolarla alternatif oluşturuyoruz önerilerde bulunuyoruz buda bize başarıyı getiriyor.

Bu noktada temsilcilerimiz arasında kurduğumuz güçlü bağla her öğrenci arkadaşımız temsilci vasıtasıyla anlık olarak konsey başkanımıza kadar ulaşabiliyor ve 5 dakika içinde bulunduğu durağa takviye yapılabiliyor bu noktada kooperatifle koordineli çalışıyoruz. Zaman bulduğumuz da dış mahallere çalışan hatlara binip durak durak öğrenci yoğunluğunu tespit etmeye çalışıyoruz yeri geliyor duraklarda yoğunlukları denetliyor bunlara İyaş duraklarında olduğu gibi ekspres hat uygulaması koymaya çalışıyoruz.

Öğrenci Konseyi olarak Merkez Kampüste 500 kişilik temsilci ekibimiz ve 40 yakın yürütme kadrosuyla çok güçlü bir ekiple çalışıyor bu noktada bunun faydalarını ulaşımda dâhil olmak üzere her şeyde görüyoruz. Ekibimizle sınıf sınıf geziyor istek ve şikâyetleri dinliyor bu noktada tüm öğrenci arkadaşlarımıza ulaşabiliyoruz buda bizim başarıya ulaşmamızı sağlıyor ifadelerini kullandı.

HABERE YORUM KAT
Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.