23 Eylül 2017 Cumartesi
Karakter boyutu : 12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
23 Ocak 2012 Pazartesi 12:19

Sizde Onların Otel İşini Durduruverin

Isparta Belediye başkanı Yusuf Ziya Günaydın’ın Eşi Dilek Günaydın ile kardeşi Mehmet Ateşgül arasında geçen diyologlar da Mehmet Ateşgül Kipa önüne yapılacak Kavşak Düzenlemesi için ‘Bizim Alışveriş Merkezi’ diyor.
Sizde Onların Otel İşini Durduruverin

Isparta Belediye başkanı Yusuf Ziya Günaydın’ın Eşi Dilek Günaydın ile kardeşi Mehmet Ateşgül arasında geçen diyologlar da Mehmet Ateşgül Kipa önüne yapılacak Kavşak Düzenlemesi için ‘Bizim Alışveriş Merkezi’ diyor.

DİLEK GÜNAYDIN İLE MEHMET ATEŞGÜL GÖRÜŞMESİ.
Tarih Saat :08.10.2010 14:30:56  Süre   :129
MEHMET : EFENDİM DİLEK
DİLEK  : NOLDU GENE PÜRÜZ MÜ VAR ABİ?
MEHMET : ....... ...... DÜZELDİ
DİLEK  : DÜZELDİ Mİ? GENE BIRAKMIŞ ÇIKMIŞ OO KATIRCI DİYE DUYDUM DAA
MEHMET : YOK ÇIKTILAR ŞİMDİ EEE ONDAN SONA BAŞKA Bİ ALTERNATİF DÜŞÜNDÜK
DİLEK  : HEE
MEHMET : .... ..... ........ ODAMA ÇAĞARINCA BUNLAA BU İŞİ HALLETÇEKLEE GALİBA DEDİLER, ON DAKKA ÖNCE İMAR MÜDÜRÜNÜ ÇAĞARDIK YİNEE ÖBÜR AYA ATILMASI YÖNÜNDE KARAR ÇIKARTTIRMIŞ ....... GRUP ŞEYDEE KOMİSYONDA
DİLEK  : HIII
MEHMET : ŞİNDİİ TEKRARDAN YÜKLENDİK EE ŞİNDİ OYLANCAK
DİLEK  : YAA BU ABİ HEM USÜLSÜZ DİYONUZ HEM NİYE OYLUYONUZ BEN ONUDA ANLAMADIM YAA
MEHMET : HANGİSİ USÜLSÜZ?
DİLEK  : YAA BU VERDİKLERİ KANUN YETK ŞEYSİ UU KANUN YEE ŞEYSİİ USÜLE UYGUN
MEHMET : O DEĞİL, O DEĞİL, O DEĞİL, O DEĞİL YAPILCEK OLAN Bİİ KAVŞAK DÜZENLEMESİ VAR BİZİM ALIŞVERİŞ MERKEZİNİN
DİLEK  : HEEEE
MEHMET : Bİİ YABANCI FİRMANIN
DİLEK  : HIII ONUU
MEHMET : DÜZENLEMESİ VAR, KARAYOLLARINDAN GELMİŞ BUREYİ DÜZENLE DİYE CAA CAN VE MAL GÜVENLİĞİ YÖNÜYLE, EMNİYET'TEN GELMİŞ TAMAM MI ADAMLAR ONA İTİRAZ EDİYOLAR YA BÖYLE BİŞEY YOK YAA BU GIDAK MANYAKÇA BİŞEY OLMAZ YAA
DİLEK  : SİZDE ONLARIN OTEL İŞİNİ DURUDURUVERİN
MEHMET : DEE BEKLETTİRİYOZ İŞTE BİZDEE ŞİNDİ CEVAP GELDİ EEE KASIM AYINA ERTELENCEKLERİN İÇERİSİNDEN ÇEKMİŞLER ONU BUGÜNKÜ OYLANCEKLERİN İÇERİSİNE KOYMUŞLAR
DİLEK  : ÇEKİVERİN SİZDE ONU, ÇEKİVERİN ..........
MEHMET : YOK ZATEN DAHA EVVELDEN ONLARIN OTEL ŞEYSİ GEÇTİ DE, GEÇTİ O ATMIŞBEŞ GÜNDE GEÇTİ O
DİLEK  : HEEE
MEHMET : BİZ ÇAP VERMİYOZ ŞİNDİ BEKLENEN EVRAKLAR VAR
DİLEK  : İYİ BEKLEDİN İŞTE O ZAMAN SİZDE BEKLEYEBİLDİĞİ KADAR BEKLESİN
MEHMET : TAMAM İŞTE ÖYLE
DİLEK  : İYİ OLDU
MEHMET : YANİ DÜZELTTİM BEN ZEYNEP FALAN DA ARADI ANTALYA YA MI GİTÇENİZ SİZ VARMI ÖYLE BİŞEY
DİLEK  : YOOK
MEHMET : ÖYLEMİ
DİLEK  : YOK
MEHMET : İYİ MEHMET LE DE GÖRÜŞ.... SEN TAMAM PEKİ
DİLEK  : İYİ HADİ ..........
MEHMET : HADİ GÖRÜŞÜRÜZ HADİ .........

* Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere 4 yorum yapıldı.
    YAZARLAR