Yürüyen Adamlar Keçiborlu'da

Antalya Cumhuriyet Meydanı’ndan başlayarak İstanbul Gezi Parkı’na kadar sürecek olan “Adalet Yürüyüşü” başlatan 4 genç Burdur’dan sonra Isparta’nın Keçiborlu ilçesine ulaştı.

Yayınlanma:
Güncelleme: 22 Temmuz 2013 10:45
Yürüyen Adamlar Keçiborlu'da

Yürüyüşçüleri 21 Temmuz saat: 20:00’da Keçiborlu İlçesi girişinde CHP İlçe Başkanı Veli Bilici ve Belediye Başkanı Turgut Soykan karşıladı.

BİLİCİ: VATANDAŞLIK GÖREVİM
Yürüyüşçüleri Keçiborlu İlçesi girişinde karşılayan CHP İlçe Başkanı Veli Bilici, genç arkadaşlarımızı burada karşılama sebebim siyasi parti temsilcisi olarak değildir. Bir vatandaş olarak onları karşılıyorum. Ve ilçemizde dinlenmeleri için yardımcı oluyorum diye konuştu. Bilici; “CHP İlçe Başkanı olarak değil, vatandaşlık görevim olduğunu hissetiğim için gençlerimizi karşılama gereği duydum. Onları ilçemizde kısa bir süre misafir ettik. Yemek yedik. Onlarla sohbet ettik. Ve daha sonra yollarına devam ediyorlar” şeklinde konuştu.

İNCİR İKRAMI
Yürüyüşçüler Keçiborlu İlçesi yakınlarında geldiklerinde yol kenarlarında meyve-sebze satan vatandaşlar tarafından büyük ilgi ile karşılanıyor. Yürüyüşçüler ile sohbet eden vatandaşlar onlara incir, elma ikramında bulunuyor. Ayrıca yolda araçları durduran sürücüler yürüyüşçüler ile hatıra fotoğrafı çektiriyor.

YOL BOYUNCA GÜVENLİKLERİ SAĞLANIYOR
İstanbul Gezi Parkı’na kadar sürecek olan ’Adalet Yürüyüşü’nün 3’ncü gününde Keçiborlu İlçesine ulaşan yürüyüşçüler Kadir Canbek, Ulaş Çakar, Canberk Apiş ve Batuhan Yücel’i Bucak İlçesi’nden Keçiborlu İlçesi’ne kadar güvenlikleri kırsal kesimde jandarma merkezlerde ise emniyet ekipleri tarafından sağlanıyor.

SALDIRI YAPILACAK İHBARLARI GELİYOR
Yürüyüş sözcüsü Ulaş Çakar, Bucak İlçesi’nde kendilerine saldırı istihbaratı aldıklarını ve jandarma ekipleri tarafından durdurulduklarak onların güvenlik önlemleri halinde yürüyüşü devam ediyor olduklarını söyledi. Çakar, Afyonkarahisar’da da bize karşı saldırı olabileceğinin bilgisini aldık. Zaten yol boyuncu herhangi bir olaya karşı güvenliğimizi alıyorlar dedi.

ADALETSİZLİĞE KARIŞ YÜRÜYORUZ
Yürüyüş sözcüsü Ulaş Çakar, Keçiborlu İlçesi’nde yaptığı açıklamada ise; “Antalya’dan başlattığımız bu yürüyüş sadece gezi parkı olayları ile ilgili değildir. Dünyanın her yerindeki adaletsizliğe karşı yürüyoruz. İşlemeyen adaletin hızlandırılması için bu yürüyüşü gerçekleştiriyoruz. Bu yürüyüş, dünyadaki bütün ezilen insanlar içindir. Darbe anayasasının bize verdiği anayasal hakları kullanmamıza engel olan devletin yeni anayasa çalışmalarına da güvenmiyoruz. Tecavüzcüler ve katillerin salındığı, özgürlük isteyenlerin tutuklandığı bir dönemde yaşıyoruz. İşte bu tür olaylara dikkat çekmek için yürüyoruz” dedi.

KEÇİBORLU’DA KONAKLAYACAKLAR
Keçiborlu İlçesi’nde kısa bir mola veren yürüyüşçüler daha sonra tekrar hareket ederek bu geceyi Keçiborlu İlçesi’nin herhangi bir bölgesinde kamp kurarak dinleneceklerini açıkladılar. Yürüyüşçülerden Ulaş Çakar, bu gece çadır kurarak, sabaha kadar dinleneceğiz. Daha sonra ise yürüyüşümüze devam edeceğiz” açıklamasında bulundu. Çakar, ayrıca yürüyüş boyunca yaptıkları hesaplamalara göre 5 km yolu yaklaşık 1 saatte tamamlıyor olduklarını da söyledi.

ARKADAŞLARI DESTEK VERİYOR
Yürüyüşçülere zaman zaman arkadaşları lojistik destek sağlıyor. Yürüyüşçü 4 gencin herhangi bir ihtiyaçları esnasında yiyecek, içecek ve giyecek ihtiyaçlarını karşılıyorlar.

Kaynak:Haber Kaynağı

HABERE YORUM KAT
Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.