Isparta Emniyet Müdürlüğü ekiplerince, 23-24 Haziran 2026 tarihlerinde il genelinde motosiklet ve motorlu bisikletlere yönelik denetim gerçekleştirildi.
Denetimlerde sürücülerin trafik kurallarına uyup uymadığı kontrol edilirken, kask kullanmama, kırmızı ışık ihlali, ehliyetsiz veya yetersiz ehliyetle araç kullanma, abart egzoz kullanımı ile sigortasız ve muayenesiz araç kullanımına yönelik uygulamalar yapıldı.
Emniyet Müdürlüğü'nden yapılan açıklamada, trafik güvenliğinin sağlanması ve kamu düzeninin korunması amacıyla denetimlerin kararlılıkla sürdürüleceği belirtildi. Açıklamada sürücülere, can ve mal güvenliği için trafik kurallarına uyma çağrısında bulunuldu.